ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΣ - ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΝΗΣΩΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πόρο Τροιζηνίας πριν απο 64 χρόνια.
Η μητέρα μου Ανδρονίκη καταγόταν από τ' Αντικύθηρα [γι αυτό και δημιούργησα, μαζί με τον Μακαριστό Μητροπολίτη Κισσάμου και Σελήνου Ειρηναίο και τον αείμνηστο Ι. Ξινταράκο κι άλλους την ΑΝΕΝ].
Ο πατέρας μου, ο καπτα-Νίκος ήταν πρόσφυγας από τα Βουρλά της Μικράς Ασίας.
      
Έχω μια κόρη, τη Μαρία, οικονομολόγο και δύο γιούς, τον Νικόλα [γεωπόνο/τεχολόγο τροφίμων που δραστηριοποιείται στην Τροιζηνία] και τον μικρούλη Παναγιώτη -Μιχαήλ.
Είμαι παντρεμένος με την Αναστασία Στάικου, δικηγόρο Πειραιά.
     
Τελείωσα το Λύκειο στις Σπέτσες [απόφοιτος ΑΚΣΣ]
Το 1968 εισήλθα στην Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, απ' όπου αποφοίτησα το 1972 ως Σημαιοφόρος Μηχ. του Π.Ν.
Στην συνέχεια αποφοίτησα επιτυχώς απ' όλα τα επιμορφωτικά σχολεία του Π.Ν.
       
Στην περίοδο της δικτατορίας συμμετείχα στην Ανταρσία του Α/Τ ΒΕΛΟΣ στην Ιταλία [Μάϊος '73 καταδικασθείς ερήμην για την πράξη μου αυτή], όπου έζησα στην εξορία μέχρι την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
Κατά την διάρκεια της εξορίας μου υπηρέτησα ως Γ' Μηχ. στο Εμπορικό Ναυτικό.
Το 1974 επέστρεψα στο Π.Ν. και υπηρέτησα σ' όλους τους τύπους των πλοίων του Π.Ν. εκτός Υ/Β, καθώς επίσης και σε επιτελικές θέσεις του ΓΕΝ.
Το 1989 διετέλεσα Υπασπιστής του ΥΕΘΑ Ι. Χαραλαμπόπουλου κι αποστρατεύτηκα με αίτησή μου το '93 [παραίτηση διαμαρτυρίας για την διαπλοκή και διαφθορά της εποχής εκείνης].
   
Διετέλεσα διευθυντής του ΥΦΕΘΑ το '93-'94, Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πόρου δύο φορές, υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος ['98] κι Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Αττικής ['10].
    
Δίδαξα σε σχολές του ΕΝ και του Π.Ν. Εργάθηκα σαν Αρχιμηχανικός και Τεχνικός        
Διευθυντής σε διάφορες Ναυτιλιακές εταιρείες και συμμετείχα σε Διοικητικά Συμβούλια εταιρειών και συλλόγων.
Επι τριετία διετέλεσα μέλος της Εκτ. Επιτροπής της ΑΚΣΣ.
Απο το 2000-2005 πραγματοποίησα διεθνή καριέρα ως Αρχιμηχανικός στο ΜΙΑΜΙ των ΗΠΑ [εταιρεία κρουαζιεροπλοίων].
     
 Κατέχω δίπλωμα Ναυτιλιακών σπουδών από το Παν. του Λονδίνου και πτυχία στην υγειινή και ασφάλεια απο τις ΗΠΑ.
Διετέλεσα επι τριετία μέλος του Ανωτάτου Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων.
Τα τελευταία χρόνια είμαι πιστοποιημένος βιολογικός παραγωγός ελαιολάδου και μέλος του ΔΣ του Γ. Συν. Πόρου Τροιζηνίας.
Μέλος του ΔΣ του ΠΡΑΤΤΩ του ΣΦΕΑ και της Επιτρ. Διεκδ. Κατοχικού Δανείου κι επαναπατρισμού των Κλαπέντων Αρχαιολογικών Θησαυρών απο τους Γερμανούς κατακτητές κατά το Β' Παγκ. πόλεμο.