Απατεώνες εξαπατούν ηλικιωμένους στη Σαλαμίνα παριστάνοντας τους Αστυνομικούς!

Θύματα απάτης από επιτήδειους πέφτουν το τελευταίο χρονικό διάστημα κυρίως άτομα τρίτης ηλικίας και με διάφορα προσχήματα και τεχνάσματα τους αποσπούν χρηματικά ποσά. Τέτοια περιστατικά έχουν αρχίσει να καταγράφονται και στη Σαλαμίνα. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που συνέβει σήμερα όπως το περιγράφει παρακάτω η κόρη του υποψήφιου θύματος. Ευτυχώς η ψύχραιμη αντίδραση της μητέρας αποσόβησε τα χειρότερα!

ΠΡΟΣΟΧΗ : ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ
Σήμερα το πρωί η μητέρα μου δέχθηκε μια κλήση στο σταθερό της από απόκρυψη. Μια γυναικεία φωνή, κλαίγοντας με λυγμούς, της έλεγε: "Μαμά, βοήθεια. Χτύπησα έναν άνθρωπο με το αυτοκίνητο και μάλλον τον έχω σκοτώσει. Δεν ξέρω τι να κάνω. Είμαι στο τμήμα". 
Αν και είχαμε μιλήσει μόλις πριν λίγη ώρα και ήξερε πως ήμουν σπίτι, η μητέρα μου (η οποία δεν ακούει και πολύ καλά) πανικοβλήθηκε κι άρχισε να ρωτάει : "Ευγενία, τι έγινε, τι μου λες;" Στη συνέχεια η γυναίκα, θεωρώντας προφανώς ότι η μητέρα μου είχε τσιμπήσει το δόλωμα, είπε ότι δεν μπορούσε να μιλήσει άλλο κι έδωσε το ακουστικό στον υποτιθέμενο αστυνομικό. Τότε ένας άνδρας άρχισε να της λέει :"Η κόρη σας η Ευγενία χτύπησε κάποιον με το αυτοκίνητο και είναι ετοιμοθάνατος στο νοσοκομείο. Δεν ξέρουμε αν ζει ή όχι, αλλά προσπαθούμε να βοηθήσουμε την κόρη σας για να μην της κάνει μήνυση η οικογένειά του".

Εν τω μεταξύ, η μητέρα μου ανέκτησε την ψυχραιμία και τη λογική της και θυμήθηκε ότι είχε ακούσει στην τηλεόραση γι' αυτό το νέο κόλπο εξαπάτησης ηλικιωμένων. Αφού λοιπόν τον ρώτησε σε ποιο τμήμα "ήμουν" και σε ποιο νοσοκομείο το θύμα μου και είδε ότι ο τύπος άρχισε να τα μασάει, τους έβρισε και το έκλεισε.
Η αστυνομία την πληροφόρησε ότι είναι το τρίτο ανάλογο περιστατικό που έχει σημειωθεί στη Σαλαμίνα τις τελευταίες μέρες και της ζήτησαν να έχει το νου της για αμάξι που μπορεί να είναι παρκαρισμένο πολλές ώρες έξω απ' το σπίτι της. Αν εντοπίσει κάτι ύποπτο, πρέπει να πάρει αμέσως το 100 και όχι το σταθερό τηλέφωνο του τμήματος Σαλαμίνας.
Φίλοι και φίλες μου, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ, αν μένουν μόνοι τους και είναι κάποιας ηλικίας ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ. Δεν ξέρω ποια θα ήταν η συνέχεια του τηλεφωνήματος. Θα εμφανιζόταν στο σπίτι των γονιών μου κάποιος υποτιθέμενος αστυνομικός κι εκείνοι απλά θα του άνοιγαν διάπλατα την πόρτα; Άγνωστο. Δε θέλω ούτε να φανταστώ τι θα μπορούσε να συμβεί.


πηγή:facebook