Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

Στην τελική ευθεία η Ζεύξη Σαλαμίνας – Αξιολογούνται οι προσφορές

Στην τελική ευθεία μπαίνει το μεγάλο έργο της Ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος, για το οποίο έχουν ήδη κατατεθεί τρεις προσφορές.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα αναδειχτεί ο μειοδότης, ο οποίος και θα αναλάβει την εκμετάλλευση του έργου για 30 χρόνια.


-->


Να σημειωθεί ότι οι προσφορές που κατατέθηκαν για το έργο της Ζεύξης ύψους 350 εκατ. ευρώ είναι η ΜΕΤΚΑ, η ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία των εταιριών Vinci Consessions-Vinci Highways-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Η οδική ζεύξη της Σαλαμίνας με το Πέραμα αποτελεί χρόνιο αίτημα των περίπου 39.000 μόνιμων κατοίκων-ή τουλάχιστον ενός μεγάλου τμήματος αυτών- του νησιού, καθώς σήμερα η μετακίνηση από και προς την υπόλοιπη Αττική εξασφαλίζεται μόνο μέσω των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων.

Το έργο της μόνιµης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας - Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας µήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό µήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος µέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων. Περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας µήκους περίπου 14,5 χλµ.

Βάσει του αρχικού σχεδιασμού, το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυµβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για την σύνδεσή του µε την υφιστάµενη οδό Περάµατος - Κερατσινίου - Πειραιά.

Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ΄ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου µε τον Ναύσταθµο.

Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δηµιουργία κόµβου για τη σύνδεση µε την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αµπελακίων / Σαλαµίνας καθώς και µε το Ναύσταθµο, διατηρουµένης και της σύνδεσης της οδού Αµπελακίων / Σαλαµίνας µε τον Ναύσταθµο. Στη συνέχεια ακολουθεί όδευση Βόρεια του οικισµού των Παλουκίων και δηµιουργία δεύτερου κόµβου εισόδου προς τον Ναύσταθµο.


 

insider.gr

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/6/17 15:59

    η σαλαμινα δεν ειναι προετοιμασμενη για αυτο το συγκεκκριμμενο εργο...
    μακαρι να γινει αυτο το εργο απλα η περιοχη δεν ειναι προετοιμασμενη αφου δεν αφηνουν να προετοιμαστει οι γνωστοι αγνωστοι φερρυμποτατζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ολα και για ολους υπαρχει και μια αρχη για αλλαγη του παλιου και δημιουργια ενος καινουργιο κοσμου η τωρα η ποτε

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος8/6/17 16:31

    Μου θέλετε και γέφυρα... Μετά να δεις πως θα καταντήσει αυτό το νησί που μόνο νησί δε θα το λες..είναι που είναι θα απογινει μετααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/6/17 16:46

    Το ήδη καταντημένο! Γέφυρα και πάλι γέφυρα!
    ΝΑΙ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/6/17 17:37

    Ετσι κι αλλιως ολα στο ποδι γινονται ..Ειναι απροετοιμαστο το..νησακι να δεχθει αυτο το εργο..Ας ασχοληθουν υπευθυνα με μελετεςεπιβαρυνσης περιβαλλοντος κι οτι ακομα επιβαλλεται να το γνωρισουν οι κατοικοιπρωτιστως....
    Τωρα τι ζηταμε..!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/6/17 18:52

    tha ginoume opos sthn new york pou ena nish exei shndethei me thn polu kai exei ekkatomhria antrhopous na mhn geinei ayto edo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/6/17 22:18

      GIA EKEI PAEI TO PRAGMA ..KAI META UA OLOI THA THELOYME NA FYGEI H GEFYRA ...APLA EINAI OLA

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος8/6/17 22:30

    Η Σαλαμίνα έγινε χαβούζα χωρίς γέφυρα, άναρχη δόμηση,μικρά οικόπεδα,καταπατήσεις,αυθαιρεσίες,σκουπίδια,βόθροι στη θάλασσα,κανείς κάφρος δε μίλαγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/6/17 00:38

    Εχουμε ολοι μεριδιο ευθυνης για οτι συμβαινει σημερα κι οτι θα γινει κι αυριο..Δεν νομιζετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/6/17 08:33

    Οταν ήταν να γίνει η γέφυρα είχανε λυσσάξει τα παπαγαλάκια στις κινδυνολογίες τύπου: γέφυρα δεν γίνεται γιατί οι ακτές μετακινούνται, γιατί είναι σεισμογενής περιοχή, γιατί τα νερά είναι βαθιά και κάθε είδους παπαριά!
    Ιδιες με τις παπαριές που γράφονται εδώ.....το νησί δεν έχει υποδομές, το νησί δεν είναι έτοιμο να δεχτεί τα εκατομμύρια των ξένων, το νησί δεν έχει δρόμους, το νησί δεν έχει μελέτες περιβάλοντος και ένα κάρο μπούρδες κουλουριώτικες ακόμα!
    ΓΕΦΥΡΑ ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/6/17 08:43

      διόρθωση: Όταν ήταν να γίνει η γέφυρα του Ρίου Αντίριου.....

      Διαγραφή
  9. Για ποιο λόγο δεν είναι προετοιμασμένο το νησί?Τι θα πάθει με την γέφυρα? Μήπως φοβάστε την ανάπτυξη?Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο την καθυστέρηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το είπες και μόνος σου...<<>> στο νησί και μαζί με τους επισκέπτες θα έρθουν και επενδυτές που τώρα δεν τολμούν να αναπτυχθούν στο νησί λόγω του ότι δεν υπάρχει η γέφυρα.
    Εγώ πιστεύω οτι μόνο καλό μπορεί να γίνει και πως θα υπάρξει τεράστια ανάπτυξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/6/17 09:49

      Μω μανάρι, τι να την κάνεις την "ανάπτυξη";
      Όταν μπορείς και παίρνεις τη σύνταξή σου από την "Υπηρεσία" από τα 42 σου χρόνια, η μόνη σου έγνοια είναι το πώς θα βάλεις τον γιό σου στον Ναύσταθμο (για να κάθεται όπως καθόσουνα κι εσύ) και το πώς θα παντρέψεις τη κόρη σου με αξιωματικό -ει δυνατόν- του Πολεμικού Ναυτικού για να περάσουνε όλοι ζωή "χαρισάμενη" και να σου κάνουν πολλά εγγονάκια να τα πηγαίνεις για μπάνιο στο Στενό...
      ....ακούς εκεί ανάπτυξη...

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος9/6/17 10:09

    επιτελους να τελοιωνουμε με τους νεοπολουτους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος9/6/17 11:24

    Οταν πεσει κοσμος υπερ του δεοντος
    γινεσαι πλεον ...καποια πολης οχι ανθρωπινη δεν νομιζετε ..Για ριχτε μια ματια πως καταντησαν Πειραια κι Αθηνα ..Δεν θελει πολυ σκεψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.