Κυριακή, 6 Μαΐου 2018

Από τη Σαλαμίνα... στη Θεσσαλονίκη!

Επέστρεψαν από το Σάββατο τα «καραβάκια» στο Θερμαϊκό με καθημερινά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Περαία και Νέους Επιβάτες και πίσω. Τη φετινή χρονιά, τα «Karavakia Thessaloniki Waterbus», με το γνωστό τους μότο, «Κάθε Μέρα Θάλασσα», εγκαινιάζουν τα δρομολόγια με τον «Κωνσταντή», εκτελώντας αρχικά δέκα δρομολόγια καθημερινά, συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη με τις παραλίες της Περαίας και των Νέων Επιβατών και αντίστροφα, σε λιγότερο από μια ώρα.
-->
Το πρώτο δρομολόγιο ξεκινάει το Σάββατο 5 Μαΐου, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 09.45, και συνεχίζει στις 12.00, 14.15, 17.15, 19.30. Αντίστοιχα, από Νέους Επιβάτες και Περαία τα δρομολόγια θα εκτελούνται στις 10.45, 13.15, 15.30, 18.30 και 20.30. Η αφετηρία στη Θεσσαλονίκη είναι προβλήτα Α του λιμανιού με στάση για επιβίβαση - αποβίβαση στο Λευκό Πύργου.

Στα δρομολόγια του «Κωνσταντή», αναμένεται να προστεθεί και ο «Άγιος Γεώργιος», εντός του Ιουνίου.
«Τα «Καραβάκια» της Θεσσαλονίκης, δεν εφησυχάζουν και θέλοντας να παραμείνουν πιστά και συνεπή στους πελάτες τους, φέτος το καλοκαίρι προσθέτουν και νέο προορισμό αλλά και νέο σκάφος. Θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τις κοντινές και βραβευμένες, με «Γαλάζια Σημαία» παραλίες, της Περαίας και των Νέων Επιβατών, προσθέτοντας στα δρομολόγια τους, και την Αγία Τριάδα», σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας Νίκο Τσαμασλή.
Το νέο σκάφος είναι το ταχύπλοο «Ολυμπία», που θα έχει δυνατότητα μεταφοράς 170 επιβατών, προσεγγίζοντας τη Σκάλα της Αγίας Τριάδας. Η κοινοπραξία «Karavakia Thessaloniki Waterbus» αποτελείται από ομάδα επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης. Τα δρομολόγια πραγματοποιούνται από Μάιο έως και Οκτώβριο.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά των πλοίων, ο πλήρως ανακαινισμένος «Κωνσταντής» έχει μήκος 24 μέτρα και χωρητικότητα 180 επιβάτες. Διαθέτει εσωτερικό σαλόνι, αναπαυτικά καθίσματα, κλιματισμό και τηλεοράσεις. Για τα παιδιά, υπάρχει ειδική αίθουσα όπου προβάλλονται κινούμενα σχέδια ενώ υπάρχει και ειδικός χώρος θηλασμού. Λειτουργεί μπαρ σερβίροντας καφέ, αναψυκτικά, χυμούς, αλκοόλ, κρύα και ζεστά σνακ.
Ο «Άγιος Γεώργιος» με μήκος 18 μέτρα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 100 επιβάτες. Είναι ένα αξιόπλοο, καλοτάξιδο, παραδοσιακό σκαρί που διαθέτει δύο μηχανές General Motors Marine. Στο άνετο σαλόνι του με τον κλιματισμό, μπορείτε να απολαύσετε ροφήματα και σνακ, από τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης.
Το ταχύπλοο «Ολυμπία» με μήκος 23,5 μέτρα, έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 170 επιβάτες. Το σκάφος, το οποίο έχει ναυπηγηθεί σε ελληνικό ναυπηγείο στη Σαλαμίνα, διαθέτει 2 μηχανές τύπου General Motors, ιπποδύναμης 539 ΒΗΡ έκαστη. Διαθέτει μπαρ και τουαλέτα.
Και στα τρία επιτρέπονται τα κατοικίδια ζώα (με λουρί) καθώς και τα ποδήλατα. Το εισιτήριο κοστίζει 3,50 ευρώ το άτομο, ανά διαδρομή, και το μειωμένο 2,50 ευρώ/διαδρομή. Ο χρόνος της διαδρομής υπολογίζεται σε 50 λεπτά της ώρας.  
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την ιστοσελίδα www.karavakia.com και στο Facebook «Karavakia».
efsyn.gr

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/5/18 12:54

    Στην αίθουσα του Β΄ Τριμελές πλημμελειοδικείο Πειραιά που δικαζόταν η υπόθεση της πλακόστρωσης στον Ι.Ν. ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ, εξελίχτηκαν σκηνές άπειρου κάλους .Μετά από τρεις διακοπές του δικαστηρίου συνεχίστηκε η δίκη με την απολογία των 22 κατηγορούμενων .Οι δημοτικοί σύμβουλοι που κατηγορούνται μετά από την κατάθεση του Τσαβαρή ότι γνώριζαν ότι το έργο έχει γίνει και το ψήφησαν κατόπιν τεχνικής εισήγησης του τέως Δημάρχου στο ΔΣ προσπάθησαν να αποκρούσουν το κατηγορητήριο της εισαγγελέας λέγοντας ότι δεν γνώριζαν ότι το έργο είχε γίνει γιατί θεώρησαν ότι συμφώνα με τον τίτλο του έργου ''Πλακόστρωση του αύλειου χώρου του Αγ Γιάννη του Θεολόγου '', ότι το εκκλησάκι αυτό ήταν άλλο και όχι ο αύλειος χώρος στα εισόδια της Θεοτόκου .Άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι του στενού περιβάλλοντος του τέως δημάρχου αποδεχτήκαν το κατηγορητήριο με θέρμη βάλλοντας μάλιστα εναντίων των υπολοίπων συνάδελφων τους λέγοντας ότι το ξέραμε όλοι ότι το έργο είχε εκτελεστεί όταν το ψηφίζαμε .Μάλιστα κατά τη ολιγόλεπτη διακοπή της δίκης τραμπούκοι που συνοδεύουν τον τέως δήμαρχο τους επιτεθήκαν φραστικά χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο πεζοδρόμιου κάνοντας λόγο περί αντρισμού και τα συναφή .Και εδώ μπαίνει το ερώτημα μόνο ο Τσαβαρής και ο Παπαθεοχάρης που ενέπλεξαν με ψέματα γεμάτο παρασκήνιο τον δήμο σε αυτή την ιστορία έχουν το δικαίωμα να υπερασπιστούν τον εαυτό τους ;Oι συνάδελφοι σας δημοτικοί σύμβουλοι αυτό το δικαίωμα δεν το έχουν ;Ο Φώτης ο Λάμπρου έχει τα δικαίωμα να υπερασπίζετε τα οικονομικά του συμφέροντα σε ένα έργο που κόστιζε 2500 ευρώ και το χρέωσε 25000 ευρώ και οι συνάδελφοι σας η οποίοι δεν είχαν καμιά ανάμιξη σε αυτές τις άπατες και τις λοβιτούρες δεν έχουν κανένα λόγο να μην αποδέχονται τις κατηγορίες της εισαγγελέας ; Δώστε πρώτα μια απάντηση στον εαυτούλη σας και μετά εδώ είμαστε να τα ξανά πούμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/5/18 18:27

    Δεν ήταν αριστεροί επαναστάτες, δεν πάλευαν για την επικράτηση της δικτατορίας του προλεταριάτου. Πάλευαν για να ζήσουν την οικογένειά τους. Γι’ αυτό, σύμφωνα με το αριστερό αξιακό σύστημα, έπρεπε να πεθάνουν.

    Αν και πέρασαν 8 χρόνια από εκείνη τη μαύρη μέρα της 5ης Μαΐου του 2010, η δολοφονία των εργαζομένων της MARFIN παραμένει ανεξιχνίαστη, μολονότι υπάρχουν και φωτογραφίες και βίντεο και αυτόπτες μάρτυρες. Ο λόγος είναι απλός: οι πυρπολητές της MARFIN ήταν (και είναι) η ομάδα κρούσης του ΣΥΡΙΖΑ και των δορυφόρων του. Να μην ξεχνάμε ότι το ειδεχθές έγκλημα έγινε στο πλαίσιο ογκώδους διαδήλωσης την οποία οργάνωσαν τα αριστεροκρατούμενα συνδικάτα της ΑΔΕΔΥ και της ΓΣΕΕ, το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ κατά της 1ης δανειακής σύμβασης που συνηθίσαμε να αποκαλούμε μνημόνιο. Κατά της γενναίας απόφασης, δηλαδή, των κρατών της Ε.Ε. να δεσμεύσουν, από τους φόρους των πολιτών τους, το ιλιγγιώδες ποσό των 110 δις. (θα επακολουθούσε και δεύτερη σύμβαση με άλλα 130 δις.) με επιτόκιο δανεισμού μικρότερο από αυτό που δανείζονται τα ίδια, για να μας σώσουν από μια άτακτη χρεοκοπία που θα μας οδηγούσε σε κατάσταση χειρότερη από αυτή της Βενεζουέλας.

    Το πολιτικό σύστημα κάνει τα πάντα για να ξεχαστεί αυτό το έγκλημα. Οι μεν αριστεροί για να αποσείσουν από πάνω τους τις ευθύνες της ηθικής και φυσικής αυτουργίας, οι δε δεξιοί για να ξορκίσουν τη διαχρονική απραξία τους και την εγκληματική τους ανευθυνότητα κάθε φορά που «καιγόταν η Αθήνα». Άλλωστε, το 2010, και η ΝΔ ήταν «αντιμνημονιακή».

    Έχουν απομείνει μερικοί πολίτες και η «Δημιουργία, ξανά!» που επιμένουμε να θυμόμαστε τη δολοφονία των εργαζομένων της MARFIN. Έτσι, ομάδα της «Δημιουργίας» βρέθηκε στον τόπο του μαρτυρίου, στη Σταδίου, για να καταθέσει μερικά λουλούδια στη μνήμη της Παρασκευής Ζούλια, του Επαμεινώνδα Τσακάλη, της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου και του αγέννητου παιδιού της. Και να καταδικάσει τον φασισμό, όποιο χρώμα κι αν έχει. Διότι, να μην ξεχνάμε, ο κόκκινος φασισμός είναι αυτός που επώασε το αυγό του φιδιού και έστρωσε το κόκκινο χαλί στον μαύρο. Με ηθικούς αυτουργούς, τα δήθεν αστικά κόμματα που κοιτούσαν αδιάφορα.

    Η “Δημιουργία, ξανά!” δεν αρκείται στη φραστική καταδίκη του εγκλήματος. Υπόσχεται ότι θα φέρει στο εδώλιο του κατηγορουμένου και τους δολοφόνους της MARFIN και τους «υψηλά ιστάμενους» προστάτες τους. Αρκεί οι πολίτες να της δώσουν τη δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.